Біздің филиалдар

"Өрлеу" бос жұмыс орындары

Оқыту сапасына - ИƏ!

17.06.2019 pdf_icon 117 pdf_iconPDF ВЕРСИЯСЫН - КӨШІРУ

Математика - оқушылардың ғылыми білімнің барлық сатыларына қатысуы - білім алудың құбылыстарын және олардың эмпирикалық зерттеулерінен гипотезаларды жасау, олардың негізінде салдарын анықтау және қорытындыларды эксперименттік тексеру үшін бірнеше пәндердің бірі. Білім мазмұнын жаңарту аясында тақырыптық бағдарлаудың осы ерекшелігі, тақырып мазмұнын басқа аспектілерімен бірге ерекше маңызға ие болады.

"Өрлеу "БАҰО" АҚ филиалы" Солтүстік Қазақстан облысы бойынша ПҚ БАИ" білім беру бағдарламасын жаңарту және критериалды бағалау жүйесін енгізу жағдайында мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін жетілдіру мақсатында орыс тілінде оқытатын мектептердің математика мұғалімдеріне арналған жаңа курстар ұйымдастырылды. Тренердің ұйымдастырушылық қабілеті, ұтқырлығы (айқын көрінген) және коммуникативтілігі кәсіби ретінде математика мұғалімдерінің топтасқан тобын тез ұйымдастыруға мүмкіндік береді.

Тренердің мұқият назарында облыста сандар, алгебра, геометрия, математикалық модельдеу, спиральдік принципі бойынша математикалық білімдер мен дағдылар деңгейін жоғарылату, қолданбалы міндеттерді шешу арқылы зерттеу дағдыларын дамыту, түрлі мәнмәтіндегі үдерістерді сипаттау үшін математикалық модельдерді құру дағдылары, техникалық құралдарды қолдану және қолданбалы сондай-ақ коммуникативтік дағдылардың кең ауқымын иелену.

Кәсіби навигатор қызметін атқара отырып, Ботакоз Қайырбайқызы тыңдаушыларды белгіленген мақсатқа бағыттайды.

 Ықшамсабақ  және  кері байланыстың  үдерісін ұйымдастыру  тренерге тыңдаушыларды сабақтың композициясын ойлаудың қаншалықты маңызды екенін түсінуге мүмкіндік береді: мақсат қоюдан бастап әрбір білім алушының түпкі өнімін, оның ішінде рефлексия жасауға дейін; табыс жағдайын жасай отырып, оқушыларды танымдық қызметке ынталандыру және өзара бағалау және өзін-өзі бағалау негізінде оң нәтижеге әкеледі.

 Тренингтер, тәжірибелік сабақтар тренерге спиральдық бағдарлама қағидатын іске асыру маңыздылығын, оқушылардың жас ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, белсенді оқыту әдістерінің маңыздылығын, критерийлік бағалау мен саралау әдістерін ұсынудың логикалық жүйелілігі мен өзара байланысын қамтамасыз етеді.

Біздің әріптесімізге және тыңдаушыларға қорытынды бағалауда табыс тілейміз. Басқаша болуы мүмкін емес: оқыту сапасы мен сапалы нәтиже - ИƏ!

 

 

Ширажиева Алия Бекмановна,

 аға оқытушы"Инновациялық білім беру және

ақпараттық технологиялар» кафедра