Осы және басқа да көптеген сұрақтарға жауаптарды Қарағанды облысы бойынша “Өрлеу” тренерлері шығарған “Сабақ кезеңдерін визуализациялау” әдістемелік ұсыныстарынан табуға болады.
Ұсыныстарды дайындаудың өзектілігі қазіргі әлемнің ақпараттық қанықтылығы оқушыларға көрнекі түрде негізгі немесе қажетті ақпарат беру үшін оқу материалын ұсынар алдында арнайы дайындықты қажет ететіндігімен түсіндіріледі. Визуализацияның көптеген әдістері бар және ақпараттың әр түрі үшін сіз өзіңіздің әдісіңізді, техникаңызды таңдауыңыз керек. Сондықтан, оқу процесін ұйымдастыруда сабақта оқу ақпаратын визуализацияны (компьютерлік модельдеу, кластерлік диаграммалар, скрайбинг, психикалық карта және т.б.) кеңінен қолдану қажет. Бұл мұғалімдерге қиындық тудырады және сабақты жоспарлау процесін қиындатады.
Ұсыныстар білім беру қызметкерлеріне сабақтың әртүрлі кезеңдерінде визуализация әдістерін қолдануға әдістемелік көмек көрсету мақсатында жасалды. Оқу құралы визуализация әдістері мен олардың сипаттамасын қамтиды, сабақтың әртүрлі кезеңдерінде іске асыру әлеуетін ашады.
Әдістемелік ұсыныстарды пайдалану білім берудің жаңа сапасын, жоғары интерактивтілікті, оқушылардың оқу дербестігін күшейтуді қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.
Жаратылыстану және гуманитарлық пәндерді оқыту әдістемесі кафедрасының меңгерушісі, PhD докторы Г.Ибрагимова