“Ерліктің алғашқы сабағы” осындай атаумен НВТП оқытушы-ұйымдастырушыларының практикалық жұмысын қорғау өтті.
Білім алушыларды әскери-патриоттық тәрбиелеудің негізгі және маңызды міндеті Отанға деген сүйіспеншілікті, Қарулы Күштер қатарында қызмет етуге деген ұмтылысты ояту, әскери қызметтің беделін көтеру болып табылады. Демек, НВТП оқытушы-ұйымдастырушыларының кәсіби құзыреттіліктерін дамыту жас ұрпақты әскери-патриоттық тәрбиелеудің маңызды буыны болып табылады. 2022 жылғы 7-18 ақпан аралығында алғашқы әскери және технологиялық дайындық оқытушы-ұйымдастырушыларына арналған ӨК курстары өткізілді.
Нормативтік-құқықтық блокты “Өрлеу” СҚО филиалының басшысы, педагогика ғылымдарының докторы, профессор А. Ж. Мурзалинова таныстырды.
Сондай-ақ, педагогтардың біліктілігін арттыру курстарын тиімді іске асыру үшін:
– Әскери ғылымдар кандидаты, ҚР Әскери ғылымдар Академиясының корреспондент-мүшесі, қауымдастырылған профессор Кириченко А. и.;
– СКУ әскери кафедрасының Арнайы пәндер циклінің оқытушысы.М. Қозыбаева, магистр, запастағы майор Еңсегенов Р. Т.;
– “Өрлеу” БАҰО АҚ Алматы облысы бойынша филиалының тренері, аға оқытушысы Стамбеков Е. Б.;
– “Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы” КММ “дене шынықтыру, спорт және АӘД аймақтық оқу-әдістемелік орталығы” КММ БӘД әдіскері В.Н. Хворых;
– “№3 Бескөл орта мектебі “КММ НВТП оқытушы-ұйымдастырушысы, Педагогикалық әдеп жөніндегі кеңес төрағасы А. К. Қанғожин” әскерде қызмет етуге жасөспірімдердің Психо-физикалық дайындығы “атты өзінің авторлық бағдарламасын ұсынды.
Құндылыққа бағытталған, іс-әрекетке бағытталған, тұлғаға бағытталған, коммуникативті тәсілдер білім беру бағдарламасында көрініс тапқан және тыңдаушыларға сәтті жеткізілген оқу мақсаттары мен білім беру процесінің нәтижелері жүйесінің басымдылығын арттыру үшін қолданылды.
Нәтижесінде тыңдаушылар тобы м.с. Жұмуков, Д. О. Сургутский, С. С. Сейпетденов, А. А. Красовский, С. В. Ковалев “қазақстандық патриотизмді қалыптастырудың заманауи тәсілдері” тақырыбында сәтті Жобалық жұмыс жасады, онда патриоттық тәрбие берудің нақты тиімді тетігінің моделі зерттелді және ұсынылды.