Мұғалімдердің функционалдық сауаттылығын дамыту үшін музыка сабағында кейс-стади әдісін қолдану

29.04.2024 ж. «Өрлеу Шымкент» филиалының «Психологиялық инклюзивті білім беру және кәсіби даму» кафедра аға оқытушысы Токеев Бертай Есмаханұлы музыка сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту әдістерінің бірі ретінде «Case-Study» тақырыбы бойынша топтық жұмыс жүргізді. Музыка сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытудың тиімді әдістерінің бірі – кейс-стади әдісін қолданатын сабақтар жиі қолданылуда. Бұл әдісте курс тыңдаушылары әртүрлі рөлдерді орындай отырып, топтарда жұмыс істейді: сарапшылар, гидтер, әңгімелершілер және қарсы сұрақтар. Оқытудағы рөлдік ойын Мұғалімдер сарапшы ретінде берілген тақырып бойынша зерттеу жүргізеді, ақпарат дайындайды, топ алдында презентация жасайды. Фасилитаторлар топ жұмысын үйлестіреді және талқылау жоспарының орындалуын қамтамасыз етеді. Ертегішілер топтық жұмыстың нәтижесін бүкіл сыныпқа таныстырады. Қарсы сұрақ қоюшылар басқа топтарға нақтылайтын және арандатушы сұрақтар қояды. Проблемалық жағдайларды шешу. Кейс-стади әдісін қолданатын сабақтарда мұғалімдерге музыкалық материалға байланысты бірқатар проблемалық жағдаяттар ұсынылады. Осы жағдайлармен күресу барысында олар мыналарды үйренеді:• музыкалық шығармаларды талдау және түсіндіру;• себеп-салдар байланысын орнату;• қосымша ақпаратты іздеу және пайдалану;• өз көзқарасыңызды дәлелдеңіз;• командада жұмыс істеу. Кейс-стади әдісі белсендіруге және оқу үдерісінің белсенді қатысушыларына айналдыруға мүмкіндік береді. Бұрын пассивті тыңдаушы болған оқушы енді пікірталастың толық қатысушысы болады. Осының арқасында олар:• сыни тұрғыдан ойлауды дамыту;• өз көзқарасын тұжырымдап, қорғауға үйрету;• дәлелдеу және сендіру дағдыларын меңгеру. Шығармашылық қабілетін дамытуСонымен қатар кейс-стади әдісі оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға ықпал етеді. Рөлдік ойындар кезінде олар өздерінің қиялын, тапқырлығын көрсете алады. Бұл олардың әлеуетін ашуға және жан-жақты дамыған тұлғаны қалыптастыруға мүмкіндік береді. Музыка сабағында кейс-стади әдісін қолдану мұғалімдердің функционалдық сауаттылығын дамытудың тиімді құралы болып табылады. Бұл әдістің арқасында олар жоғары функционалдылыққа ие болады және әртүрлі жағдайларда өздерінің сауаттылығы мен шығармашылық қабілеттерін көрсете алады.

Наши филиалы

OUR BRANCHES

Біздің филиалдар