Жұмбақ дыбыстар әлемінде

Бүгінгі таңда мектеп-бастауыш сынып оқушыларын оқыту мен тәрбиелеудің жаңа тиімді тәсілдерін, құралдары мен нысандарын іздеуде. Әдістемелік жұмыс мазмұнының педагог жұмысының нәтижелерімен тұрақты байланысы әрбір педагогтің кәсіби шеберлігі мен құзыреттілігін жетілдірудің үздіксіз процесін қамтамасыз етеді. “Бастауыш мектептің оқу жоспары пәндерінің күрделі тақырыптарын оқу” көшпелі практикалық сабақ аясында Тараз қ. № 7 мектеп-гимназиясының мұғалімі А. М. Неклюдованың “Жаратылыстану” пәні бойынша “Біз дыбыстарды қалай естиміз”  тақырыбындағы 2 сынып сабағына  қатыстық. Тақырыпты зерделеу алдындағы үй тапсырмасының нәтижелері қызықты болды. Оқушылар зерттеу және жобалық іс-әрекет дағдыларын қалыптастыратын практикалық тапсырмалар жасады және дыбыстың қандай қасиеттерге негізделгенін түсіндірді, балалар жұмысқа үлкен ықыласпен және қызығушылықпен қатысты, орындалған тапсырмалар саны барлық күтілетін нәтижелерден асып түсті. Мұғалімнің негізгі міндеті орындалды: сыртқы қызығушылықтан жаңа тақырыпты зерделеуге терең мотивация пайда болды. Тыңдаушылар зерттеу қызметін ұйымдастыру технологиясын талқылады, педагогтердің өздерін қызықтырған сұрақтарға жауап алуға, сондай-ақ тәжірибе алмасуға, өздерінің кәсіби тәжірибелерін ұсынуға мүмкіндігі болды. Барлық тыңдаушылар оқу бағдарламасына және оның процесін ұйымдастыруға ризашылығын білдірді.

Наши филиалы