Еңбек мұғалімдерінің курстық даярлығын ұйымдастыру

Қазіргі уақытта білім берудегі негізгі мәселелер – оқушылар ХХІ ғасырда өздерін табысты сезінуі үшін оқу процесін әдістемелік тұрғыдан сауатты қалай жобалау керек? және бұл неғұрлым тиімді тәсілі болып табылады оқыту дәлел бола алады. Бұл мәселелер Көркем еңбек мұғалімдерінің курстық даярлығын ұйымдастыру және өткізу үшін бағдар болды.

17-28 қаңтар аралығында Өрлеу-СҚО базасында облыс мұғалімдері (30-дан астам адам) тьютор н.с. Истоминамен диалогта «Көркем еңбек» пәні бойынша білім беру процесін жобалау және іске асыру принциптерін талдады.

Курстар мұғалімдерге оқытудың өзекті мәселелерін түсінуге мүмкіндік берді:

– Технологиялық тәсіл негізінде оқу процесін қалай жобалау керек?

– Көркем еңбек сабақтарында кейс-технологияны, фасилитация технологиясын, сингапурлық кооперативтік оқыту әдістемесін қалай қолдануға болады?

– Оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру үшін тапсырмаларды қалай жасауға болады?

–  Зерттеу дағдыларын қалай теңестіруге болады? Оқытудың қандай әдістері мен әдістері арқылы?

– Б. Блумның таксономиясын Көркем еңбек сабақтарында қалай қолдануға болады?

– Көркем еңбек сабақтарында қалыптастырушы бағалауды қолданудың ерекшелігі неде?

Курстардың тиімділігі-білім берудің заманауи трендтерін талдау (Smart-оқыту, білім беру робототехникасы, сыныптан тыс оқыту, әлеуметтік медиа, гамификация, STEAM-білім беру, адаптивті оқыту, виртуалды және кеңейтілген шындық (VR және AR), мобильді және аралас оқыту). Олар мұғалімдерге ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, сабақты жобалауға жаңа көзқараспен қарауға мүмкіндік берді.

Мұғалімдер оқытудың қалай жүретінін және оқыту практикасын қалай жақсартуға болатынын неғұрлым көп түсінсе, соғұрлым олар оқытудың тиімділігіне ықпал етеді.

Наши филиалы