Мектепте пәнаралық байланыс орнатуға бағытталған тиімді тәжірибені жүзеге асыру мақсатында “дифференциацияны ескере отырып, сабақты қалай дұрыс құру керек”Командалық коучингі өткізілді. Коучинг практикалық семинар аясында өтті, оған Ақтөбе қ. Қызылжар ОМ сөздік мұғалімдері қатысты. Коучингті өткізуге әріптестер “мен өзімді осы рөлде сынап көргім келеді және бұл Мен үшін жақсы тәжірибе болады”деген қызығушылықпен қарады. Диалог барысында мұғалімдерге “шеберлік дөңгелегі” кестесі ұсынылды, онда әрқайсысы өз дағдылары мен дағдыларына сәйкес әр сектор бойынша нүктелерді белгіледі. Белгіленген бағыттарды талдай отырып, әріптестер сараланған оқу тапсырмаларын құрастыру туралы білімдерін өзектендірді, сараланған тәсілді қолданудың өзектілігі туралы өз пікірлерін білдірді. “Жабық” және “ашық” сұрақтар әдісі бойынша сындарлы диалог өтті.
- Бұл әдіс сіздің ойыңызша тиімді ме?
- Белгілі бір жағдайларда оқу әсерін қалай екі есе арттыруға болады?
- Дифференциация әдістерін таңдауда нені жақсартуға болатынын қарастырыңыз?
- Неліктен, сіздің ойыңызша, оқушыларға олардың қажеттіліктерін ескере отырып, әртүрлі жағдайлар жасау маңызды?
Рефлексиялық кезеңде әріптестер коучинг және менторинг процестері үшін олардың талдауға, бағалауға және практикалық әрекеттерге бағытталуы біртұтас деген ортақ пікірге келді, бұл сайып келгенде мұғалімге өз жұмысында табысқа жетуге мүмкіндік береді. Жұмыс аяқталғаннан кейін педагогикалық қоғамдастық шеңберінде шығармашылық топ құрылды, оған қазақ және орыс тілдерінде оқыту мұғалімдері кірді, олардың арасында тәлімгер болып табылатын және тұрақты негізде шеберлік сыныптарында, семинарларда, вебинарларда жұмыс тәжірибесін жинақтайтын тәжірибелі педагогтар бар.