«Өрлеу» Астана Кәсіби даму институты филиалында бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған «Бастауыш мектепте құндылыққа бағдарланған тәсілді жүзеге асыру» атты біліктілікті арттыру курсы жалғасуда.
Курс тренері бүгінгі сабақта оқу үдерісіндегі нейропедагогика жайлы сөз қозғады.
Нейропедагогика — жас және тез дамып келе жатқан ми мен оқыту арасындағы өзара байланыс туралы ғылым. Ол мидың оқыту процесінде қалай жұмыс істейтінін және бұл процесті қалай тиімдірек ету керектігін түсінуге көмектеседі.
Нейропедагогиканың негізгі мақсаттарының бірі – оқу кезінде оқушының белсенді позициясын сақтау. Нейропедагогика материалды пассивті есте сақтаудың орнына сыни ойлауды, шешім қабылдау мен дербестікке шығармашылық көзқарасты дамыту міндетін қояды.
Сіздермен ең танымал әдістермен бөлісеміз:
Мнемотехника – бұл көрнекі бірлестіктерді қолдану арқылы есте сақтауды дамыту және есте сақтауды жеңілдету тәсілі. Мнемотехниканың негізгі өзегі – ақпаратты бейне арқылы визуализациялау.
Нейрогимнастика – бұл қарапайым және тиімді жаттығуларды орындау арқылы мидың табиғи жұмыс механизмдерін белсендіруге бағытталған жаттығулар кешені, олар тікелей сабақта жасалуы мүмкін және қажет. Нейрогимнастика кезінде мидың жұмысын жандандыру арқылы есте сақтау, зейін, қабылдау, сөйлеу, моторика, ойлау, шығармашылық қабілеттер, өзін-өзі реттеу, өзін-өзі бағалау, мотивация және жалпы соматикалық денсаулық жақсарады.






