2021 жылдың 7 желтоқсанында Жұманова Гаухар Сайлаубекқызы, “Өрлеу” біліктілікті арттыру ұлттық орталығы» АҚ Шығыс Қазақстан облысы бойынша филиалының директоры, Білім басқармасымен бірлесе отырып, “Мектепке дейінгі және бастауыш мектепте білім беру жүйесінде инновациялық-зерттеу қызметін жүзеге асыру арқылы тұлғаның экологиялық мәдениетін қалыптастыру” атты облыстық семинарда “Үздіксіз кәсіби даму үдерісінде педагогтердің экологиялық құзыреттілігін арттыру” тақырыбында баяндама жасады.
Семинар ШҚО білім басқармасының “Дарынды балаларға арналған валеологиялық мамандандырылған мектеп-кешені” базасында өтті.
“Адам бойында экологиялық мәдениетті кім және қашан қалыптастыруы керек?”– деген сұраққа валеологиялық мамандандырылған дарынды балаларға арналған мектеп-кешені директоры, п.ғ.д., профессор, академик Наталья Васильевна Ахаева былай деп жауап берді: “Біздің ойымызша, мектеп мәдениетті, оның ішінде экологиялық мәдениетті қалыптастырумен айналысуы керек, өйткені оқу кезеңінде алған білімі мен дағдылары одан әрі берік сенімдерге ие бола алады”. Экологиялық тәрбие алған оқушылар өздерінің денсаулығы мен қоршаған ортасына ұқыпты қарайтын болады. Болашақта бұл аймақтың және тұтастай елдің экологиялық жағдайын сауықтыруға айтарлықтай әсер етеді деп сенемін.
Наталья Васильевна “Казцинк” ЖШС қолдауымен әзірленген 10 білім беру бейнеролигінің жобасын ұсынды, оның басты кейіпкері “Валеошка”, ойдан шығарылған кейіпкер, балаларға табиғи құбылыстар туралы көп нәрсе білуге, жаңалық ашуға, зерттеуге, жауап табуға көмектеседі.
Бұл жобаның мақсаты – мектепке дейінгі және бастауыш мектеп білім беру жүйесінде инновациялық-зерттеу қызметін іске асыру арқылы оқушының экологиялық мәдениетін қалыптастыру.
Бұл білім беру бейнесабақтары валеологиялық мамандандырылған мектептің оқушылары мен ата-аналарымен бірлесіп жасалды, жұмыс барысында оның мазмұнын жасаушылары жаңа кәсіби білім әлеміне тап болды. Олар: сахналық шеберлік, сценарий жазу, композицияны білу, түсірілім, жарықтандыру және т. б.
Екінші сессияда қонақтар инновациялық педагогикалық тәжірибе сабағына қатысты: “Картоп өндірісі үшін экологиялық таза тыңайтқыштар жасау” атты экологиялық жобасын қорғау, математика, экология, ғылыми-зерттеу жұмыстары бойынша “Өнімділік. Кім боламын?» атты кіріктірілген сабағына қатысты. “Балалар университеті” және “Су – өмір көзі” жобасының іске асырылуымен, 4-5 жастағы мектеп жасына дейінгі балалардың оқу қызметінің ұйымдастырылуымен танысты.
Іс-шара соңында келесі қорытынды жасалды:
* мектепке дейінгі және бастауыш мектеп білім беру жүйесінде инновациялық-зерттеу қызметі арқылы оқушылардың экологиялық мәдениетін қалыптастыру жалпы білім беру мекемелеріндегі басым бағыт болып табылады;
* экологиялық мәдениетті қалыптастыру бойынша жұмысты жүйелеу үшін білім алушылардың танымдық, танымдық-ойын-сауық, практикалық және зерттеу қызметін ұйымдастыруды қамтамасыз ететін экологиялық білім беру және тәрбиелеу бағдарламасы қажет.


