Әдебиет сабағын қалай қызықты және тартымды жасауға болады? Қазіргі оқушыларды мәтінді оқып, оны талдауға қалай ынталандыруға болады? Оқушы “оқыту объектісі” санатын “оқыту субъектісі” санатына қалай ауыстыруға болады? Бұл мәселелер оқу процесіне оқудың стратегиялық тәсілін енгізу арқылы шешіледі.
“Өрлеу және мектеп серіктестігіндегі сабақ” жобасы аясында 6 сыныпта орыс әдебиеті бойынша “Н.В.Гогольдің “Рождество алдындағы түн” повесіндегі шынайы және фантастикалық кейіпкерлер тақырыбында Өрлеу-СҚО филиалы кафедрасының аға оқытушысы О.М. Медведева және Қызылжар ауданы “Якорь ОМ” мұғалімі А.М. Турежанова бірлесе сабақ ұйымдастырды.
Оқушылар мәтін алдындағы кезеңде “Дөңгелек үстелдегі әліпби” стратегиясы арқылы мәтін бойынша білімдерін өзектендірді. Мәтіндік кезеңде олар әңгіме кейіпкерлерін (Вакула, Оксана, Солоха және Жын-жайтан) сипаттап, олардың сипаттамасымен кластер құрды. Әр кейіпкерді талдау үшін топтарда “Водоворот” стратегиясы қолданылды. Мәтіннен кейінгі кезеңде оқушыларға “Менің сүйікті кейіпкерім” тақырыбына эссе жазу ұсынылды.
Барлық үш кезеңнің (мәтін алдындағы, мәтіндік және мәтіннен кейінгі) өзара байланысы студенттерге сюжеттің мазмұнын терең түсінуге мүмкіндік берді және ақпаратты іздеу және алу, оны түсіндіру және оқу туралы рефлексия сияқты функционалды дағдыларды қалыптастыруға ықпал етті.