ANIMOS LABOR NUTRIT

Педагогтардың кәсіби даму деңгейі баршаны әрдайым толғандырады. Өйткені, бәрі педагогикалық қызметтің сапасына байланысты: баланың тағдырынан ел тағдырына дейін.

“Өрлеу” БАҰО қызметінің бағыты – біліктілікті арттырудың орнына келген, дәстүрлі әдістемелік жұмысты ығыстыратын және глокализацияға негізделген (жаһандық ойла-жергілікті істе) педагогтердің үздіксіз кәсіби дамуы.  

Шынында да, мұғалімді курстарда оқыту (тұрақты болса да) және конкурстарға, конференциялар мен форумдарға белсенді қатысу оқушылардың академиялық жетістіктеріне кепілдік бермейді. 

Оқушылардың білім сапасының оң динамикасы жетілдіруді тоқтатпайтын мұғалімнің үнемі жақсарып келе жатқан оқуын қолдауға қабілетті. Bonus dux bonum reddit militem!

Но для НПР нужно менять подходы, и мы делаем это в “Өрлеу”. Сонымен, мониторинг арқылы жеке оқыту үшін біз мұғалімдердің өзгеретін қиындықтары мен қажеттіліктерін анықтаймыз; мақсатты оқыту үшін 100-ден астам білім беру бағдарламаларын жаңарттық; тиімді оқыту үшін білім беру бағдарламаларында конструктивті келісім тұжырымдамасын жүзеге асырдық; болашақта оқыту үшін біз жаңа бастаған мұғалімдерге, мектептің басқару топтарына, университет оқытушыларына тәлімгерлік бойынша жаңа бағдарламалар әзірледік…

НПР мақсатында оқыту ересек педагогтарды курстан кейінгі сүйемелдеуді қайта қарауға түрткі болды. Ең алдымен, бұл Lesson study және action research зерттеу практикасы, өз ұйымына оралған соң, педагог әріптестерімен ынтымақтастықта оқытуды, оқытуды және бағалауды жақсартудың жаңа тәсілдерін әзірлейді және сынап көреді. 

Тәжірибеде-зерттеуде қызмет үлгілерін көрсету керек. Сонымен қатар, біреудің іс-әрекетінің үлгілері жақсы емес, дегенмен басқа әріптестер кейде жақсы, мүмкін жақсы. Бірақ өз іс-әрекетіңнің үлгілерін көрсеткен дұрыс, өйткені дәл өз жұмысыңа көбірек бой алдырасың, барлығын өзің арқылы өткізесің, сондықтан оқушылар үшін бұл жақсы. Өз зерттеулерін жасамайтын адам жақсы мұғалім бола алмайды. 

Нәтижелері зерттеу педагог өзінің зерттеу мақаласына қызығушылық танытады, ол Даму диалектикасына байланысты оны жаңа ізденістерге итермелейді…

Зерттеуші мұғалімдердің қатысуымен өтетін конкурстар, конференциялар мен форумдар қызықты, бай және кәсіби болады, ал сертификаттау (әсіресе жаңа ережелерге сәйкес!)- портфолио құжаттарының санын бағалаумен және күрделі сынаумен емес, педагогтың білімдік өсуін растаумен.

Наши филиалы

OUR BRANCHES

Біздің филиалдар