Журнал мектепке дейінгі, бастауыш, орта, негізгі орта және орта білімнен кейінгі білім беру педагогтеріне, педагогикалық мамандықтар студенттеріне, магистранттарға, докторанттарға, педагогика саласындағы зерттеуші ғалымдарға және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.
Журналдың мақсаты – зерттеу қызметі негізінде педагогтердің материалдарын жариялауға, түпнұсқа зерттеулермен және бұрын жарияланбаған нәтижелермен алмасуға, педагогикалық қоғамдастықта жаңа білім мен жаңалықтарды таратуға мүмкіндік беру.
Тақырыптық бағыты:
- Педагогикалық практиканы зерттеу негізінде тұтас оқу-тәрбие процесін құру (Lesson Study, Action Research, Learning Study).
- Оқыту және тәрбиелеу тәжірибесінде педагогикалық жаңалықтарды құру және пайдалану (педагогикалық тәжірибені сипаттау).
- Тәжірибелік-эксперименттік жұмыстың сипаттамасы.
Айдарлар:
- Интеграцияның қырлары: ғылым және білім.
- Эксперименттік алаң: зерттеу нәтижелері.
- Ашық аудитория: педагогикалық практикадан.
Журнал мақаланы қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде жариялауға қабылдайды.
Журнал шығарылымдарының жиілігі: жылына 6 рет (ақпан, сәуір, маусым, тамыз, қазан, желтоқсан).
Жариялау шарттары
Мақалалар осы редакциялық саясатта белгіленген талаптарға толық сәйкес келуі тиіс:
1. Теориялық және практикалық маңыздылығы: мақалалар ғылыми-әдістемелік қызығушылық тудыруы және педагогикалық практиканың дамуына үлес қосуы тиіс.
2. Журнал тақырыбына сәйкестік: мақалалар журналдың тақырыптық бағытына сәйкес келуі тиіс.
3. Этикалық нормалар: авторлар плагиатты алып тастауды, сенімді ақпарат беруді және дәйексөз ережелерін сақтауды қоса алғанда, ғылыми жарияланымның этикалық нормаларын сақтауға міндетті. Редакция жасанды интеллектті қолдану арқылы дайындалған мақалалардың қолжазбаларын қабылдамайды, ChatGPT.
4. Формат: мақалалар журналдың редакциясында белгіленген форматқа: мақалалардың көлеміне, ресімделуіне, кестелерді, графиктерді және т.б. қамтитын мақаланың жекелеген құрылымдық элементтеріне қойылатын талаптарға сәйкес келуі тиіс.
5. Рецензиялау: мақала ұсынылған мақалалардың сапасы мен дұрыстығын бағалау және рецензенттің оң қорытындысын алу үшін рецензиялау процесінен өтуі тиіс. Рецензиялауды бейін бойынша білім беру саласындағы сарапшылар жүргізеді. Оң қорытынды болған жағдайда мақала жариялауға қабылдануы мүмкін.
Жариялау этикасы
Журналдың жариялау этикасының негізгі аспектілеріне мыналар жатады:
Журналдың бас редакторының жауапкершілігі:
- Қазақстан Республикасының зияткерлік меншік және баспа қызметі саласындағы заңнамасының сақталуын қамтамасыз етеді;
- рецензиялау процесіне жетекшілік етеді, рецензиялардың сапасын қадағалайды және мақалаларды қабылдау, қабылдаудан бас тарту немесе пысықтау туралы шешім қабылдайды.
- журналда жарияланатын мақалалардың сапасын қамтамасыз етуге жауапты;
- рецензенттерді таңдауға жауапты;
- ұсынылған материалдардың сапасы мен нақтылығын жақсарту үшін қажетті конструктивті кері байланысты ұсына отырып, авторлармен өзара іс-қимыл жасайды.
Авторлардың жауапкершілігі:
- зерттеуге елеулі үлес қосқан барлық авторлар көрсетілуі тиіс;
- авторлар өз жұмыстарында ұсынатын барлық фактілер мен деректерді, оның ішінде ақпарат пен деректердің барлық көздерін тексеруі тиіс;
- авторлар өздерінің зерттеу әдістерін (зерттеу әдіснамасының толық сипаттамасын), зерттеу нәтижелерін (бастапқы деректерге қолжетімділікті ұсыну) ашық және айқын түрде ұсынуы тиіс;
- автор жариялауға ұсынатын жұмыс түпнұсқа болуы және басқа жерде жарияланбауы тиіс;
- авторлар алдыңғы жұмыстар мен дереккөздерді дұрыс келтіруі тиіс.
Рецензенттердің (сарапшылардың) жауапкершілігі
1. Рецензенттер өзі ұсынған мақалаларды мұқият бағалауы, зерттеу әдіснамасын, деректерін, қорытындылары мен нәтижелерін тексеруі тиіс. Олар әлсіз тұстарды анықтап, жеткіліксіз негізделген немесе қате пайымдаулардан сақтандыруы тиіс.
2. Рецензенттер мақалаларды бейтараптықсыз қарауы және зерттеу сапасын әділ бағалауы тиіс. Олар жеке көзқарастардың немесе мүдделер қақтығысының әсеріне жол бермеуі тиіс. Жұмыстарды рецензиялау адал және объективті болуы тиіс.
3. Рецензенттер өздеріне ұсынылған материалдарға қатысты құпиялылықты сақтауға міндетті. Олардың міндеттеріне рецензияланған мақалалардан ақпараттың жылыстауына жол бермеу кіреді.
4. Рецензенттер өз пікірлерін беру мерзімдерін сақтауы керек. Кідірістер жариялау процесін баяулатуы мүмкін.
5. Рецензенттер зерттеудің күшті жақтарын көрсете отырып, сондай-ақ қажет болған жерде жақсартуларды ұсына отырып, авторларға сындарлы кері байланыс ұсынуы тиіс.